Dag 109 Trök in Houtum

27 juli 2015 - Santiago de Compostela, Spanje

Beste allemaal,

Toch nog een kort berichtje tot slot. Na een paar dagen In Santiago te hebben rondgestruind, overigens een mooie stad met een sfeervol historisch centrum, onze rugzakken nogmaals georganiseerd, wandelschoenen weer aangetrokken vanwege het gemak en niet om onze dagelijkse kilometertjes te wandelen, en op weg gegaan naar de luchthaven. De vlucht vertrok op tijd en om 17.00 uur geland in Brussel waar onze mannen, Han en Ward, ons stonden op te wachten. Blij ze weer te zien. Dan op weg naar huis. Voor de bocht in onze straat werden we gesommeerd om uit te stappen want voorbij de bocht wachtte ons een groots onthaal. Volkomen onverwacht maar hartverwarmend.  Wij willen dan ook iedereen bedanken voor dit mogen we wel zeggen groots onthaal. Bedankt voor jullie presentjes, bjjdrage aan catering enz. maar vooral voor jullie aanwezigheid, in een woord geweldig. Dit gaan we niet snel vergeten.

Natuurlijk een extra dankjewel aan de organisatie,

Groetjes en tot ziens,

Jan en Ria

1. Peter Visscher:
    27 juli 2015
    Mooi Jan, dit is wat jullie verdient hebben. Een ervaring om nooit te vergeten, vreemd om de tocht af te sluiten. Wij zitten nu de eerste dag op de camino Frances (Melide) Vanmiddag op het terras dacht ik, hier heeft Jan ook vast en zeker gezeten, met bier natuurlijk. Succes met alles!
  2. Jos en annie:
    27 juli 2015
    Fijn dat geer weer veilig thoes zeet. Veer zitte nog in italie. Veer misse uch verhoale noe al.
    groete van jos en annie.
  3. Henk en resie:
    Dag allemaal,
    Ja het was mooi donderdagavond, heel erg mooi. Maar het allermooiste vond ik het weerzien van Ria en Jan met de pap en de mam (zie foto). Heel ontroerend en hartverwarmend. Ik hoop dat jullie vlug wennen aan het leven van alledag en de ervaringen kunnen meenemen op jullie weg, die gewoon verder gaat.
    Groeten, Henk en Resie.
  4. Dre en Fiet:
    Hallo Ria en Jan
    weer terug gelukkig mooie foto Ria van jou en de mam.maar ik mis wel jullie verhalen iedere morgen denk even kijken nu weer de sleur van iedere dag we komen gauw even bij praten jammer van donderdag maar Dre moest werken grtjes Fiet
  5. Peter en Marlies:
    hoi Jan en Ria,
    voor de allerlaatste keer jullie verhaal en onze reactie. Jullie intocht donderdag was groots, het feest top en nu maar weer wennen aan het 'gewone leven' (Ria, je eerste werkdag zit er alweer bijna op)!!!
    Tot gauw, Peet en Marlies
  6. Paulbronckhorst:
    28 juli 2015
    ik hou voortaan ook mijn feestjes op donderdagavond tussen 18.00 uur en ???? . Het was super gezellig, lekker ongedwongen, heerlijke sfeer. Maw een echte thuiskomer! "Zouden we vaker moeten doen"

groetjes Paul.
  7. Jos en jeannette vermeere:
    6 augustus 2015
    Jan en Ria,

Wij zijn bijzonder T R O T S op jullie.....
    CHAPEAU.....

Jos en Jeannette,