CAM00465

6 april 2015 - Givet, Frankrijk

CAM00465

Deze foto werd gemaakt op 6 april 2015 in Givet, Frankrijk met een Lg Electronics LG-P700.

1. Bart en Ingrid:
    8 april 2015
    Goedemorgen Jan! Wat ontzettend leuk om je dag verslagen te lezen. Zo geweldig dat je er vanaf dag 1 helemaal in zit. Ik krijg zelf zin om mee te lopen, maar ook ik "kakel" te veel. Net ontbijt en lunch voor de jongens gemaakt. Tom is al naar school en Rik gaat zo. Ik ga dadelijk ook werken en Bart is vanochtend al heel vroeg opgestaan om te gaan werken. Dat is onze dagindeling voor vandaag. Morgen ga ik met mijn (schoon)zussen en ons mam naar soldaat van oranje. Dat is ook heel erg leuk! Jan, geniet van de tocht en het mooie weer. Leuk ook de foto's die je plaatst. Het is een echt avontuur en elke dag is er weer een nieuwe verrassing. Groetjes van Rik, Tom, Bart en Ingrid
  2. Marion en Lambert:
    8 april 2015
    Hoi Jan,
    Leuk iedere dag op de hoogte te worden gehouden. Foto's zien er leuk uit. Hopelijk kom je niet te veel kakelende dames tegen anders moet je weer de kabel van je iPod verliezen en die moet je toch echt niet kwijtraken want een beetje muziek onderweg is toch fijn.
    Veel succes nog
    Groetjes Lambert en Marion