20150413_213046

13 april 2015 - Bazancourt, Frankrijk

20150413_213046

Deze foto werd gemaakt op 13 april 2015 in Bazancourt, Frankrijk met een Samsung SM-T705.

1. Peter en Marlies:
    15 april 2015
    Ja,

proficiat, bijna 200 kilometer afgelegd, een hele prestatie. Veel plezier daar in Reims. Wij blijven nog even op onze lauweren rusten maar maken ons binnenkort ook op voor onze reis naar Maupertuis.
    Geweldig die reacties van de Fransen, meteen mee naar binnen, eten en vooral drinken en van dat laatste het liefst van wat ze zelf gebrouwen hebben. Ik zie het zo voor me, twee smoezelige glaasjes, een donkere fles met dubieus lijkende inhoud, glaasjes tot aan de rand vol, een overweging van zal ik of zal ik niet en na een slok genomen te hebben blijkt het in de regel alleszins mee te vallen. Of niet natuurlijk en dan heb je "krammes". Och wat geeft het, het komt uit een goed hart en de plaatselijke brouwer kan zo eens testen hoe het zaakje valt.
    Nog veel wandelplezier en kijkplezier en tot gauw.

Peter
  2. Huub:
    15 april 2015
    Hay Jan.
    Warm he. Ik neem aan tot je al achter een lekkere koude Leffe zit, zo niet dan bestel er maar eentje van mij. Slaap vannacht goed, wordt morgen niet zo mooi als vandaag. Weer natuurlijk
    Groetjes Annie en Huub