Dag 14 Baye - Sézanne 22 km

19 april 2015 - Sézanne, Frankrijk

Hallo Freunde,

Vanmorgen al om acht uur de zegen van de pastoor gekregen en de dag kon niet meer stuk. Goed kunnen doorlopen zonder pijn in mijn been en geen last van de blaren. Zou het door de zegen zijn of door de Finimal? In elk geval  al om 2 uur op mijn overnachtingsadres aangekomen: een bejaardenhuis dat gerund wordt door zusters. Eten werd gelijk op tafel gezet, even douchen en een terrasje opgezocht. En wie zitten daar? Peter en Juli (het Duitse meisje). Nu zitten wij er nog steeds met een vierde: Grimbergen. Daarom wil ik het nu even kort houden, morgen een evaluatie van vanavond.

1. Jac - Ciel:
    Beste Camino Jan,

Veur dich murge eine super sjaone start, van dien 3 de week,
    Jac zou zegge, Carpe diem, mer neet mien bloome.
    heel veul toi toi, gr oet houtum
  2. Nol Mewissen:
    19 april 2015
    Plök de daag. De veerde Leffe, dét zou ich auch doon. Schrieve kent mörge nog ummer. De zuus des se geniets en het geit tich goot. Nog geine rösdaag neudig gehat. Tot mörge.
  3. Diana:
    19 april 2015
    Proost en tot morgen slaap lekker
  4. Bart en Ingrid:
    19 april 2015
    Hoi Jan! Wat zie je er goed uit! Heerlijk ook om je verhalen te lezen. Het genieten straalt er vanaf. PSV is kampioen!! Rik is vandaag naar Eindhoven geweest. Het was geweldig. Ik heb op tv naar de beelden gekeken: wat een feest! Wij hebben lekker gefietst en genoten van het mooie weer. Morgen weer werken. Voor nu: slaap lekker en morgen gezond weer op! Groetjes xxx
  5. Wies en Rene:
    19 april 2015
    Geweldig jantje dat is genieten en echt wat een leuke foto, s ik geniet mee.....zo te zien heeft het je heel goed gedaan je ziet er stukken knapper uit komt dat door al die zusterkes die je ontmoet hebt.....Enjoy...rene heeft de Amstel gold race...gereden op zijn motorke en dat waren heel veel kilometers zitten op zijn billen.......ook heel vermoeiend...
  6. Antoinette Props:
    19 april 2015
    Hoi Jan geniet mer van de leffe en dink mer neet te veul of het de zegen of het pilke is mer ich zou de pil neet vergeten .Groetjes aug van Hein
  7. Leon en Henny:
    Hallo Jan,
    Het zal wel aan de zegen liggen en ben het met Ingrid eens dat je er goeď uitziet na een dikke 300 km. Maar dat kan ook bijna niet anders met al dat eten en die pintjes die de afgelopen dagen voorbij zijn gekomen. Een echte Bourgondiër zal ook niet zo gauw afvallen. Proost en succes met de dag van morgen.
  8. Peter en Marlies:
    19 april 2015
    hoi Jan, laat het allemaal smaken, succes morgen en anders nog maar een finimal bij het ontbijt !! Zijn razend benieuwd naar de evaluatie van deze avond.
    Slaap lekker zo meteen, maar dat zal wel lukken,
    groetjes, Peet en Marlies
  9. Bertine krekels:
    Hi Jan,
    Dat ziet er allemaal heel gezellig en vooral lekker uit! En zo te lezen geniet je er echt van tot nu toe! We wisten, dat je humor had, maar dit is iedere dag weer geweldig om allemaal te lezen!
    Heel veel succes weer!
  10. Huub:
    Hay jan.
    Als ik dat zo lees gebruik je er ook nog dope bij. Maar alle hulp middelen mag jij bebruiken op deze zware tocht, groetjes uit het zeer zonnige zuiden. Huub en annie
  11. Dre en Fiet:
    hoi Jan
    petje af dat je na zoveel dagen nog zo lekker loopt misschien om de drie weken even laten zegenen we genieten van je verhaal ga zo door.
    grtjes Dre enFiet
  12. Henk en Resie:
    20 april 2015
    Dag Jan, de echte pelgrim loopt niet alleen maar die bidt ook en daar lees ik niks over. Wel pintjes maar geen weesgegroetjes!!!!
    Na al die religieuze ervaringen moet er toch iets boven komen drijven, of niet? Of bewaar je die voor als het echt menens wordt?
    Het is en blijft een knappe prestatie en ik doe het je echt niet na.
    Sterkte en succes.
  13. Harrie en Melanie:
    21 april 2015
    Jan, op je reislogger staat aangegeven dat de temperatuur vandaag oploopt tot 24 graden. Dat is niet niks. Maar ja dat is altijd beter dan die smerige regen. Doe het vandaag dan maar op je gemak, en hou vooral de moed erin. Hier is het weer deze week ook prima, dus wij mogen ook na het werk aan de Leffe. Jan alvast gezondheid.
  14. Nol Mewissen:
    21 april 2015
    Nogal aan de Grimbergen of weer geine Wifi?