Dag 15 Sézanne - Bagneux 26 km.

21 april 2015 - Bagneux, Frankrijk

De evaluatie van gisteravond kan ik eigenlijk best kort houden. We hebben nog 1 Grimbergen gedronken en gingen om 7 uur terug naar de zustertjes waar een lichte avondmaaltijd geserveerd zou worden. Nou, die was dus niet op te krijgen. Daarna nog even in de tuin met de zusters gespeeld en op tijd naar mijn kamer. Wat was het daar warm. De verwarming kon niet dichtgezet worden. Ik heb met de ramen open geslapen, ondanks dat er een hond de hele nacht heeft zitten bletsjen. Maar eerst nog even de route voor maandag doorgenomen, waarna ik mijn memoires wilde optekenen. Dit lukte van geen kanten, zelfs ik kreeg dat ding niet aan de praat. Haha. Morgen (vandaag) een etappe van 24 km. naar Payns. We laten ons weer verrassen.

A demain

1. Pia Bronckhorst:
    21 april 2015
    Ha Jantje, het gaat je goed zo te lezen. We zien je stralen op de foto en lijkt het maar zo of word je steeds bruiner, slanker en knapper? Een hele goede trip weer voor morgen! En de spreuk voor deze week luidt: Ook halverwege de berg is het uitzicht al mooi. Buen camino! Groetjes Pia en Paul