Dag 43 Crozant - La Souterraine 25 km

19 mei 2015 - Neuvy-Saint-Sépulchre, Frankrijk

Hallo, daar zijn we weer.

Na redelijk geslapen te hebben in Fawlty Towers, om 8.30 op weg naar La Souterraine.  Chambre d'hotes geboekt om spektakel van de vorige dag te voorkomen. Lekker luxe ook nog incl. diner en ontbijt.  Ria heeft inmiddels ook de 300 km overschreden.

Langzaam op gang gekomen daar het zoeken naar het beginpunt in de plaatsjes zelf nogal eens wat tijd kost, maar uiteindelijk op pad. Benen en voeten voelen goed dus dat geeft moed. Zoals de afgelopen dagen steeds het geval was ook nu weer prachtig weer en een evenzo mooie route. Een landschap zo mooi waar zo weinig mensen wonen en zoveel leegstand is, erg jammer. Geen andere bijzonderheden onderweg dan weer de nodige afdalingen die steevast gevolgd worden door nog steilere beklimmingen.  Om 15.30 uur op ons adres een prachtig huis en ingericht als in een boekje. Staat overigens te koop, dus voor wie eens iets anders wil ....

Heerlijk driegangen menu voorgeschoteld gekregen en gezellig gebabbeld met Wim en Fina uit Nederland die al twee maanden onderweg zijn. Op tijd naar bed daar de stijgingen en dalingen de nodige energie gekost hebben. Overnachtingsadres voor morgen is ook geregeld dus dat slaapt goed. By the way ook mijn ticket voor de terugreis van Ria a.s. vrijdag geregeld, nog even niet aan denken.

Truste et a bientôt

1. Huub:
    Hay Jan en Ria.
    Ik zou zeggen geniet er nog van die paar dagen samen, en een dagje overslaan kan ook geen kwaad, want het weerzien gaat weer even duren.Groetjes uit het zeer winderig Holtum
    Huub en Annie
  2. Harrie en Melanie:
    20 mei 2015
    Ria en Jan. Nou Ria voor jou zit het er bijna op. Dat zal volgende week weer effe wennen worden bij DSM. Je hebt wel een hele tijd kunnen rondlopen in en genieten van de vrije natuur, en dan waren er ook nog allerhande andere bezienswaardigheden en de mensen die jullie ontmoet hebben. Dat zijn natuurlijk allemaal onvergetelijke ervaringen. Nog heel veel plezier de laatste twee dagen en tot in Holtum en een goede terugreis. En Jan, vanaf vrijdag moet je er weer alleen tegenaan, succes. Melanie en Harrie
  3. Marja:
    Hallo Ria en Jan,
    Wat een schat aan ervaringen en contacten doen jullie op tijdens jullie pelgrimage. Heel bijzonder om deze met jullie te mogen delen. En Ria, vanaf volgende week loop je dan weer gewoon mee met de Stief Knee. Zal wel wennen zijn voor jullie beiden. Mijn citaat van de week is geïnspireerd op een van jullie foto's en de naderende terugreis van Ria: Le parfum de l'âme, c'est le souvenir (George Sand).
    Ik wens jullie nog enkele prettige dagen samen en Jan een voorspoedige voortzetting van je camino.
    Met warme groet,
    Marja
  4. Peter en Marlies:
    20 mei 2015
    hoi Jan en Ria, we waren even uit beeld omdat we ook in la douce France waren en daarna kwam het er even niet van om te reageren. Jullie zijn hartstikke goed bezig samen en ik kan me voorstellen dat jullie alle twee niet moeten denken aan het einde van de week. Heb het nog een paar dagen hartstikke fijn samen, heel veel plezier en Ria, tot gauw want we willen natuurlijk wel al je verhalen horen!!
    veel groetjes, Peet en Marlies
  5. Marlies en Peter:
    Hallo Ria en Jan,
    Ria, Lees dat je vrijdag al naar huis komt.heb samen morgen nog een hele fijne dag en voor jou een hele goeie terugreis.Jan voor jou heel veel succes met het vervolg van de camino"zal wel weer wennen zijn om alleen verder te moeten lopen.We blijven je met veel plezier volgen.! Veel groeten, Marlies en Peter
  6. Luuk:

Geniet er nog samen van!
    Gr Luuk
  7. Luuk:

Geniet er nog samen van!
    Gr Luuk
  8. Jo en Gertie:
    Hoi Ria en Jan
    Geniet nog van de laatste dag samen. Ria goede terugreis.
    En Jan veel succes verder.
    Groetjes Jo en Gertie