Het gaat (bijna) beginnen.

5 april 2015 - Holtum, Nederland

Morgen begin ik dan met mijn camino. Nadat ik gisteren afscheid heb genomen van familie en vrienden ben ik er klaar voor en word ik morgen door Ria, Jill en Ward naar Namen gebracht waar mijn eerste etappe naar Anhée van start gaat. Allemaal hartstikke bedankt voor jullie kaarten met opbeurende wensen, mooie medailles, klavertje vier en zelfs een beschermengeltje. Het kan toch niet meer fout gaan.

Groetjes,

Jan Camino

1. Henk van velzen:
    6 april 2015
    Jan, ik wens je een hele fijne en spannende reis.

Groet,Henk
  2. Paulbronckhorst:
    Dag Jan,
    Gisteren nog The Way gekeken, waarin 4 wandelaars ieder om hun eigen redenen de Camino lopen.
    Ik zag je al lopen met je rugzak en de stokken.
    De aftrap is gemaakt, de burgemeester van Anhée zal rond 16.00 uur je ontvangen. Het dorp loopt uit en iedereen wil je een slaapplaats en een goedkope maaltijd geven. STERKTE!
  3. Wies en Rene:
    6 april 2015
    Lieve jantje......zaterdag was ik er niet bij om afscheid te nemen......had je nog een bescherm engeltje willen kopen maar dacht dat vinden mannen helemaal niets maar zo zie je maar weer...we zijn allemaal mansen met wensen....emotioneel zat ik een beetje vast...mis niky afschakelen eci en andere dingetjes....daarom hebben bob en anouk me s avonds meegesleept...om te huilen van t lachen....van diep uit mijn hartje wens ik jouw een fantastische reis en hoop dat je er veel van leert en meeneemt in jouw hart....zal je zeker volgen...een dikke knuffel en fijne reis....liefs wieske.
  4. Pia Bronckhorst:
    6 april 2015
    "Een reis van duizend mijl begint met een eerste stap". Buen camino!
  5. Elly&Jack:
    Heel veel succes!
    We wensen je een camino met heel veel plezierige, leuke, vrolijke, fijne en ontroerende momenten.
  6. Harrie en Melanie:
    6 april 2015
    Jan, je hebt nu de eerste kilometers achter de rug en ben je nu op je eerste rustplaats. Nu effe over het voetbal. HBC heeft met 5-3 van Schinveld gewonnen. Het was dezelfde thriller als in Schinveld toen werd het 4-3 voor HBC. Voor straks slaap goed, en voor morgen heel veel wandelplezier.
  7. Henk van velzen:
    6 april 2015
    Jan, de eerste dag zit er al op,pijn in de voeten,blaren of valt het nogal mee.
  8. Bart en Ingrid:
    6 april 2015
    Hoi Jan! Hoe is het? Hoe was je eerste dag? Goed gelopen en goed aangekomen op je eerste slaapplek? Pluk de dag en probeer van alle bijzondere momenten te genieten. Wij hebben vandaag lekker gesport en natuurlijk weer veel gegeten. Vanmiddag met ons mam, in de rolstoel, naar de Paasmarkt. Was ook heel gezellig. Groetjes en voor straks welterusten!
  9. Leon en Henny:
    Hoi Jan,
    Nu je de eerste kilometers erop hebt zitten kun je beginnen met aftellen.
    We hopen dat je een leuke dag hebt gehad en dat er nog vele zullen volgen.
  10. Wil Demandt:
    Hoi Jan,
    Fijne tocht en vooral goed weer.Succes.
    Willem.
  11. Marja:
    6 april 2015
    Hallo Jan. Wij bezochten vanmiddag het Catherijneconvent in Utrecht en lazen er over de pelgrimstochten. Mooi dat jij daar deel van uitmaakt, nu je gestart bent met jouw camino. We zagen je in onze gedachten lopen met hoed, stok en St. Jacobsschelp. Met of zonder wensen we je in ieder geval een mooie, inspirerende pelgrimage.