Dag 11 Reims - Bellevue 25 km

16 april 2015 - Autun, Frankrijk

Gisteren kon ik niet telefoneren, internetten, geen foto's uploaden, niets. Daarom vandaag maar "het verhaaltje voor het slapengaan" van gisteren. In Reims vertrok Hanny al om half zeven met de snelbus terug naar Nederland. Dus loop ik nu weer   met André Hazes en consorten. Hanny, ik zal nog vaker terugdenken aan onze gesprekken. In Reims met prachtig weer vertrokken, een tijdje langs het kanaal tussen joggende sporters gelopen en voor ik het wist zat ik in de Champagne. Nee, ik zat niet in de champagne, maar in de Champagnestreek. Prachtig!! De wijnboeren waren druk in de weer met het opbinden van de struiken. Mooie route met een stukje bos, waar ik even pauzeerde om een broodje te eten, toen een medepelgrim voorbijkwam. Peter uit Rotterdam, die daar in maart was vertrokken en een week in de stromende regen had gelopen. Voor de rest van de dag zijn we samen gebleven tot bij mijn slaapadres waar we elkaar een "bon camino" wensten. Wie weet ontmoeten we elkaar nog eens. De slaapplaats was in orde. Ik lag al om tien uur in mijn nest want de volgende dag was de etappe 32 km. Het zal me benieuwen. Maar daarover straks/morgen meer.

A demain

1. Peter en Marlies:
    17 april 2015
    Yes, het verhaaltje voor het slapengaan is er weer !! Vandaag dus 32 km gelopen onder begeleiding van Andre en friends. zijn benieuwd naar het volgende verhaal.
    Laat de kurken knallen en de champagne smaken,
    groetjes, Peet en Marlies
  2. Odette &Frans:
    18 april 2015
    Zo zo 32km da's best veel geweldig hoe je dit allemaal omschrijft geniet morgen van 'twasje doen en'nofin een Frans kroegje en voor nu welterusten Gr van ös