Dag 4 Mazée -Oignies 26 km

9 april 2015 - Oignies-en-thiérache, België

Geloeiend, stuurt die tant zonder tand me de verkeerde kant op. 6 km voor de bok zijn k.... gelopen. Maar ja, de eerste 100 km zijn binnen. Vanmorgen Marie betaald, hoefde ik de Duvelkes niet te betalen. Had ik dat van tevoren geweten. Het weer was weer prachtig en een mooie route, althans het begin. De laatste 8 km was afzien, klimmen en dalen en zelfs op mijn kont moeten glijden. Ik was best kapot. Aangekomen op mijn overnachtingsadres bleek dit een chalet voor mij alleen te zijn. Eten en drinken volop op voorraad en de eigenares had Gerard Joling tanden. Mijn voeten extra goed verzorgd, ik heb me toch een paar prachtige blaren. Morgen naar Rocroi en ben dan in Frankrijk richting de Champagnestreek. Knallende kurken!!! Ik heb me al 4 dagen niet geschoren, tijd voor een selfie. Misschien iets voor op jullie nachtkastje.

Ik ben aardig moe en laat het hierbij. Wens jullie het allerbeste en à demain.

1. Wies en Rene:
    9 april 2015
    Haha lig dubbel .....wat een lol de verkeerde kant op gestuurd....en nu bij een paar parel witte tanden....en een mooi huisje voor jouw alleen nou dan kun je de lol op met zingen.....enjoy en tot morgen....en voorlopig niet scheren je selfie is echt een stuk beter als eerst.....je gaat erop vooruit...
  2. Marion:
    9 april 2015
    Hoi Jan,
    Nog effe gekeken of er post was en ja hoor ....... Weer een leuk verhaal, jammer van de extra kilometers en van de blaren..... Veel succes voor morgen als je Frankrijk bereikt. Hou je haaks.

Groetjes

PS: HBC heeft helaas verloren met 1-2 van Centrum Boys
  3. Diana:
    10 april 2015
    Haha je gaat op in de natuur succes met de blaren op naar de bubbels
  4. Bart en Ingrid:
    10 april 2015
    Ai dat is zonde van die 6 km. Rijden daar geen bussen. Zo te lezen heb je de draad weer snel opgepakt. Hou vol, geniet van de omgeving en rust, verzorg je goed en poets ook je tanden.
  5. Henk en resie:
    10 april 2015
    De eerste beproeving achter de rug. Maar vandaag een nieuwe dag met nieuwe kansen !!!!! En als de dag bij jou zo mooi begint als bij ons dan kan het alleen maar goed gaan. Geniet van alles om je heen en veel succes.
  6. Henk van velzen:
    10 april 2015
    Hoi Jan,zet de blaren maar op sterk water.
  7. Desiree:
    10 april 2015
    Ha Jan, patent op vrouwen zonder tanden, die ook nog eens niet te vertrouwen zijn als wegwijzer, grijns. Je moet maar zo denken, hoe meer Duvel of mooier de vrouwen...

Zoals beloofd liedje nr, 2, nu uit de categorie militaire marsliederen en blarenkillers:
    CAPTAIN JACK
    Hey, Ho, Captain Jack
    Walking down the railroad track
    With THAT BOTTLE in your hand
    I wanne be your DRINKING man

your left, your left,
    your left, right left,
    your military left,
    your Santiago left,
    your left your right now pick up the step
    your left your right your left

rifle - fighting
    suitcase - travelling
    guitar - singing
    raincoat - flashing
    pillow - sleeping

tis eigenlijk met nazingen, wie weet wie je tegen komt
    Hou je haaks!
  8. Hilly en Math:
    10 april 2015
    Hallo Jan, we verheugen ons iedere avond weer op jouw verslag van de dag. Wij hebben vandaag erg mooi weer en ik ga er van uit dat jij dit ook hebt. Dat maakt het wandelen een stuk aangenamer. Succes en groetjes, Math en Hilly
  9. Paulbronckhorst:
    10 april 2015
    6 km best nog veul veur zo'n slumme man.
    maar als det de enige 6 zeen, dan drinke veer bie thoeskomst eine op.
    ig bin noe al trots op dig.